Men skit i det då!

Herregud så lite drag det är bland mina blogg-bokmärken ikväll. Menar ni att ni har bättre saker för er en lördagskväll som denna än att sitta hemma framför dumburken och blogga?! Ofattbart... :P

Själv har jag gjort just det ovannämnda. Suttit här framför dumburken och gjort iiiingenting. Så sjukt tråkigt. Tanken var egentligen att jag och Ninnie skulle vara hos henne och glo på schlagern där, men det blidde en utgång för henne istället. Bitter-göken Erika satt och surade en stund, för det är sån jag är när mina planer förändras, men det är inget synd om mig alls faktiskt. Jag visste att det kunde bli så. Däremot så kan jag ha rätt svårt att byta plan när jag väl har "bestämt" mig för ngt, så att följa med och partaja eller skapa nya planer kändes inte sådär överdrivet lockande. Och därför har jag suttit här på lördagkvällen. Intressant värre.

[Konstpaus]

Uhm... Det där gjorde inte kvällen mer underhållande... Nu ska jag lägga patiens. Typ 50 gånger...Och sen krypa ner under täcket. Låter väl som en bra plan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0