Nu är det klippt.

Kul att hela datorn fick stordampet när jag satte i sladden till telefonen för att föra över en bild på klippnnngs-resultatet... Ja, jag klagar på min dator, deal with it!

Nåja, ungefär så här blev det, håret. Bilden är kass, och de flesta ser säkert ingen skillnad. Det är ju ingen nyhet att jag har håret uppsatt 95% av tiden, och  ju längre håret blir desto oftare är det uppsatt. Men men jag är nöjd iaf. Tillräckligt kort, lagom uppklippt och det känns så där härligt fräscht som det bara gör direkt när man varit hos frissan. Jag gillar't!


Kommentarer
Postat av: Mor

Fiint!!

2011-02-18 @ 08:09:31
Postat av: lovisa

Hej!

är du intresserad av att agera modell eller bara vill ha fina bilder på dig själv?

just nu har jag en tävling där du kan vinna att få vara modell för en dag och till hjälp blir du även coachad av en modell! alla bilder får du ut på en cdskiva, och ALLT är gratis för dig!

om du är intresserad kan du läsa om tävlingen här;

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/february/modell-for-en-dag-1.html#comment



ha en fin dag(:

2011-02-18 @ 08:44:47
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0