Det går åt rätt håll

Jag har typ sovit större delen av dagen. Och jag tror att det har varit nyttigt. Jag känner mig fortfarande "uppblåst" i hela ansiktet, ögonen rinner, det gör ont i ryggen när jag hostar (eller skrattar, för jag har hunnit med det också), jag är snuvig och halsen river emellanåt, men det känns ändå som att det går åt rätt håll. Lite skumt va? Men jag är ledig imorgon iaf, så jag räknar med att om jag har en till sova-dag som idag så borde jag vara någorlunda fit-for-fight för att jobba på onsdag.

Det är förresten synd att jag inte kopplat in den där vga-omvandlaren jag fick av A i julklapp än, för då hade jag kunnat lega i sängen och kolla på alla de serier som jag försummat under hösten. Nåja, vad är väl en bal på slottet... And on that note så ska jag istället lägga mig och kolla på Disney - fast istället för Askungen så blir det Skönheten och Odjuret.

Sjuk Erika + Disneyfilm = det enda rätt.

Förresten... Det som nästan stör mig allra mest med att vara sjuk (förutom mina potentiella planer för veckan som jag nu tänker skita i) är att det är HELT MENINGSLÖS att mysa med mina underbara doftljus. Tände ett fantastiskt underbart vita snöbär-ljus i förrgår och insåg inte förrän jag släckte att jag inte ens reagerat över hur gott det luktar. JAG HAR JU INGET LUKTSINNE FÖR BÖVELEN! Åhhh slöseri med ljus. Får nöja mig med tråkiga vanliga euroshopper-värmeljus tills vidare... blä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0