Fortfarande inte överens...

Jag är fortfarande inte riktigt tillfreds med livet och dagens händelser, men jag kan säga så mkt, att det blev femtioelva resor bättre av att älskade lillasyster ringde och snackade skit med mig i prick 1,5 timme. Det var duktigt av oss tycker jag. För vi pratar ju aldrig i telefon annars. Iaf inte med varandra (hö hö hö). <3

Tycker för övrigt att du (systeryster) borde pallra dig hit och umgås nån dag framöver, spela det nya guitarhero som jag fick av A i julklapp :)

Det är vad jag tycker. Nu ska jag ta mitt magknip/illamående och gå och lägga mig. Får väl se om det blir nåt sovet eller om hjärnan tycker nåt annat.

Jo förresten... Det är lite bittert att försöka prata med någon som man trodde man kunde prata med, och sedan bli helt "shot down". Well well, man lär så länge man lever. Tur man har lillasyster iaf :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0