Lite beslutsångest

Jag har väl egentligen redan bestämt mig för att jag ska jobba imorn. Fast när jag faktiskt tänker på det så blir jag lite tveksam. Jag kände mig hyfsat fräsch imorse så jag har ägnat dagen åt att städa. Och faktiskt, det har tagit hela dagen, och jag är inte ens klar. Och med det menar jag inte att jag skrubbat vartenda litet skrymsle (tyvärr, det hade kunnat behövas det med...) utan snarare att jag blivit så sjuuuukt trött efter minsta lilla grej jag gjort. Diskat - helt utslagen. Sorterat all ren tvätt som jag hittills bara knölat undan i väntan på bättre tider - tröött. Dammsugit - det kändes som ett mindre maraton!

Jag vet inte, jag är kanske inte så frisk som jag vill inbilla mig. Men å andra sidan, det BORDE inte vara allt för påfrestande att jobba imorn. Jobba 8-11 typ, sen "hem" (till A) o vila till 16-tiden, och sen jobba till 20:30. Sen är jag ju faktiskt ledig i tre dagar till. Jo, det blir nog till att jobba imorn. Skam den som ger sig!

Förresten så har jag ont i magen igen. Det kanske var den här känslan som gjort att jag undvikit chilinötter? Mmm skulle tro det. Good times.

Kommentarer
Postat av: Sara

Varför jobba om du sedan är ledig i tre dagar? Kör långledigt och se till att bli ordentligt frisk istället. Jag har lärt mig att ingen tackar mig för att jag går sjuk till jobbet...

2011-01-04 @ 23:14:33
URL: http://salibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0