Mitt-i-natten-blogg

Allt känns mkt bättre nu. Pratade med A i en timme förut, och sedan i ytterligare 30 minuter, och nu känns det nästan som vanligt igen. Okej, lite skumt, men jag hoppas det släpper snart. Den extrema klumpen i magen försvann iaf, och aptiten återkom. Jag ska troligtvis dit imorn framåt eftermiddagen-kvällen och ladda upp inför söndagens arbetspass. Vem vet, kanske blir lite hockey på TV med om han fortfarande har frivisningen på sitt julklappsabonnemang som han fick av mig... :)

Annars så har jag försökt koppla in hans julklapp till mig idag - VGA-omvandlaren. Det gick mindre bra kan jag konstatera. 30-minuterssamtalet var alltså framförallt ett supportsamtal där han försökte guida mig till hur man skulle få det att fungera. Resultatet: Det fungerade ändå inte. Slutsatsen av det hela blir att han får komma hit och hjälpa mig nåt framöver. Han har ändå gått med på att vara min handyman, så han kan lika gärna få vara teknisk support när han ändå håller på =)

Well well, dags att sova. Filmen är slut, det är bara skit på tv (just nu är det Jackass på MTV, och nog för att Johnny Knoxville är skön att titta på, men jag har liiiite svårt för att se dem göra illa sig på det viset.
Nämen gonatt hurrni. Vi hörs.




Kommentarer
Postat av: Emma

Köp ny TV ;)

2011-01-08 @ 13:15:09
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0