Biobesök (lite spoiler med)

Det blev ett mkt trevligt biobesök med världens bästa Joanna ♥ Filmen var riktigt riktigt bra (Harry Potter, för er som inte hängt med tidigare idag). Första gången jag såg en 3D-film med, och det var ju en klart positiv upplevelse! Hanna som har bloggen HAPPY HAPPY FANGIRL har skrivit ett hiss- och dissinlägg om vad hon tyckte om filmen, och en av hennes punkter var så klockren och identisk med min upplevelse, att jag kopierar det rakt av:



Det var nog faktiskt min absoluta favoritdel i filmen. Ja det, och när h*n blivit attackerad av Nagini, och man genom h*ns tårar fick en redig aha-upplevelse.

Ja jösses. Bra film. Braaa film.

Kommentarer
Postat av: Emma

tur man läst boken så inget blir avslöjat tack vare ditt blogginlägg :P

2011-07-14 @ 15:15:22
URL: http://emmasfotografi.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie

Å fan vad glad jag blev när jag läste det nu att just det där med knightsen var med, typ något av det bästa i boken det :D



Och jag säger som Emma: Tur man har läst boken så du inte kan avslöja något ;)

2011-07-14 @ 15:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0