Det är min tur nu, vinden har vänt!

Eller ja, det har varit rätt vindstilla idag. Den lilla stund som jag varit utomhus vill säga! Förutom den delen av dagen då jag varit på riktigt dåligt humör så har det faktiskt varit en helt okej dag. Förutom... bad feeling...

Hundvaktandet gick fint. De är så goa de "små" vovvarna. Tycker om att vara hundvakt, och det gör ju som sagt inte saken sämre att jag är galet förtjust i båda hundarna. Gjorde nog inte så mkt när jag kom hem heller, det blev en slö eftermiddag. En hel del telefonerande blev det, både med syrran och med Ann-Sofie. Kul att vi tagit upp kontakten igen, det var lite dött där ett tag!

Anyway, senare på kvällen så surrade jag lite med Ante och jag blev medbjuden på en fisketur! Ja jag vet, det är mkt fiskesnack nu. Jag tackade iaf ja. Vi åkte förbi nere i hans butik (som jag inte besökt förrän nu) och han bjöd på en souvernir innan vi åkte och plockade upp hans 11-årige kompis-son som också skulle vara med o fiska. Vi åkte till Hamstasjön och jag fick låna spö av Ante. Var riktigt skoj att stå där och kasta, även om fiskelyckan inte var den bästa. Själv fick jag en mussla och en gympasko på kroken, inte riktigt vad man hade räknat med kanske, men va fan, beggers can't be choosers! :P Vi var dock inte ute speciellt länge, kanske en timme eller två. Men det var väl kanske lika bra det. Skönt väder var det iaf.

Det bästa med dagen? Beslut från FK att jag får pengar, och nu efter midnatt så fanns pengarna på kontot. FATTA GLÄDJEN OCH LÄTTNADEN?! Helt fantastiskt skönt...

Nu ska jag snart ta och lägga mig i sängen och ladda för morgondagen, ytterligare en dag med go-hundarna står på schemat. Yay :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Sköööönt!

2011-07-29 @ 07:50:22
URL: http://emmasfotografi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0