Det börjar verka kärlek, bannemig

Hundvakteriet har gått riktigt bra de här två dagarna. De är så snälla, vovvarna. Sen bidrar väl säkert det galet varma vädret till att de varit extremt lugna med. Igår när jag kom dit på morgonen, så la jag mig på sängen. Chantos var snabbt uppe i sängen och la sig bredvid mig, och efter en liten stund kom även lilla plottis Shawna upp och la sig över mitt ena ben. Mysvovvarna alltså, man blir ju lite kär faktiskt.

Shawna fastnar man ju mer och mer för ju mer tid man är med henne, hon är ett riktigt charmtroll, men Chantos, det är min ögonsten. Gud så fin han är, världens goaste hund. ♥


Ska troligtvis dit och vara hundvakt fler gånger under sommaren, ser verkligen fram emot det. Gohundarna!

Idag blir nog en relativt lugn dag. Ska åka iväg och ombesikta Andreas bil medans han jobbar, är ju lättare för mig som är "ledig" på dagarna, än att han ska göra det, som har en ledig vardag varannan vecka. Sen får vi väl se, är det väder så blir det väl Lögdösjön. Inget stall i helgen, för hästarna är nere på Norrhälsinglands hästrally (vars hemsida FORTFARANDE inte fungerar....) Blev en sen sväng igårkväll iaf, bilder kommer i nästa inlägg...

Nu ska jag .. göra nåt annat. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0