Det svänger snabbt...

Det är mkt som snurrar i huvudet för tillfället. Mest bara trevliga saker faktiskt, men det är ju egentligen rätt dumt att fundera alldeles för mycket. Fast å andra sidan vore väl jag inte mig själv om jag inte funderade.. :P

Nåja. Har inte gjort många knop idag. Det har blivit en hel del telefonerande, en sväng till stallet, och så tvätten då. Naomi skötte sig utmärkt. Trodde hon skulle vara lite seg i benen efter helgen så jag hade planerat en väldigt lugn och stillsam tur, men hon var riktigt pigg och ville framåt, så det var riktigt kul. Gick bort till ridvägarna bakom Timrå Ridstadion och väl där så unnade vi oss en liten galopp. Inget märkvärdigt eller långt, det var varmt ute och jag tyckte väl ändå att vi kunde ta det hyfsat lugnt o sansat, men så länge hon bjöd framåt så kändes det som "ja men va fasen, spring och var glad då". Söthästen, med öronen framåt hela tiden ♥


Ja, sen har jag väl inte gjort så mkt mer idag. Mer telefonerande bara, typ. Ska strax kila ner till tvättstugan och ta upp resten av tvätten som inte var torr när jag var ner sist.

Imorn blir det en sväng ner på stan, jag ska vara promenerande barnvakt medans syrran kollar på sina bandkompisar Erika och Linnéa som ska spela i något av tälten (?) på Gatufesten. Jag håller mig därmed på avstånd och skonar Evelins öron. Vem vet, det kanske finns nån drake jag kan fota samtidigt? Efter det blir det en sväng till Biteline med Emma och moster Eva, ser verkligen fram emot det. Jag har världens bästa mostrar, så det är av dem som jag lär mig hur jag ska bli en grym moster till Evelin... Nu fick jag till det va? ;)

Tvättstugan - here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0