Håll mitt hjärta, håll min själ

Lägg mitt huvud i ditt knä
Säg att du menar
och vill mig väl
Håll mitt hjärta Håll min själ


Sångstund hemma hos Näsberg. Som omväxling, menar jag. Trallalalalala. Undrar hur less grannarna är egentligen. Fast egentligen skiter jag i vilket. Han bredvid (inte samma som förut, har ju fått en ny granne för några månader sedan) verkar använda nån slags rökelse eller nåt, som sprider "doft" i hela trapphuset. Grannarna nedanför lämnar hunden ensam hemma och sedan "gråter" den i timmar. Det hörs ganska väl kan jag säga. Sen är det någon granne ovanför som också har skaffat hund, så de brukar skälla ikapp emellanåt. Det är ju alltid kul. Så nog kanske jag hämnas med lite skön(?)sång!

Jag har inte tagit mig iväg till Birsta än dock. Ringde och pratade med lillasyster en timme, har masskollat på Greys och ... ja, sjungit då. Och pratat lite i telefon. Nu ska jag dock ge mig i kast med lite bestyr innan jag ger mig iväg. Bestyr, also known as köpa kattsand, duscha, leta fram varma kläder och bränna en bilmusikskiva. Och kanske sjunga lite till... bara lite... ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Rökelse? Hasch kallas det ;D hehehe

2011-07-21 @ 18:09:45
URL: http://emmasfotografi.blogspot.com
Postat av: Erika

Hahahahha känns tryggt! :O

2011-07-21 @ 19:06:46
URL: http://aliva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0