Hästrally bildbomb

Det blev en himla massa bilder. Nu får de flesta vara miniatyrer eftersom inlägget skulle bli 500 mil långt annars.


Den stora bilden föreställer alltså Lilla Gubben, Prusiluskan och Pippi Långstrump. Prusiluskan är en utklädd man, och jag HOPPAS att han vann maskerade. (Eller okej, jag ser ju gärna att "mitt" gäng vinner, men denna karl var grym). Han gick verkligen in för rollen, just i ögonblicket då han åkte förbi mig och min kamera förklarade han högt och tydligt att det minsann heter multiplikationstabellen, och INTE pluttifikationstabellen. Otroligt roligt och underhållande ekipage. Värdig vinnare!


Hästrally = yaaaay!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker fiskaren var bäst.

2011-07-03 @ 17:13:26
Postat av: Chris

Trist att inga Lipizzanare var representerade där :-(

Underhållande ras att titta på vid sådana här tillfällen .

2011-07-04 @ 22:29:22
Postat av: Linda :)

Hej!



Roligt att se lite bilder från rallyt! Hittade hit när jag googlade åå jisses vad bilder du hade :)



Om du har någon bild på ekipage nr 15, fux sto med bred vit bläs så får du jätte gärna skicka dom till mig :) De va jag och min halvgalna Tidla :)



Ha de gott!



Mvh Linda :)

2011-07-05 @ 10:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0