Jag förstår inte riktigt

Jag är så vansinnigt trött. Har varit det i flera dagar nu. Ungefär vid den här tiden så har komat slagit till, och jag blir verkligen helt slut. Jag vill bara krypa ner i sängen under täcket och försvinna för en stund. Men problemet är ju att om jag går och lägger mig och vilar, då kan jag inte sova på natten istället. Men även om jag härdar, säg fram till 22-tiden eller nåt, då sover jag ändå bara i två timmar kanske och sen är nattsömnen körd ändå. Suck suck suck.

Det finns en sak jag längtar efter just nu. Det... Jag kan inte beskriva känslan, det bara är nåt hela min kropp säger att jag behöver. Neeej, ni perversa skrällen, det är inget snuskigt. Men det är något som kräver en person till. Och med den tanken i huvudet så önskar jag att vi kunde backa tillbaka tiden så det blev lördagkväll igen.

Jaja... nej men lite kan man väl vila åtminstone...

Kommentarer
Postat av: Eva J

Har min doggar knäckt dig idag ha ha ha!

2011-07-19 @ 18:52:45
URL: http://http:/twohuntingdogs.hemsida24.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0