Lycklig och förvånad

- Mmm jättelite....
- Bara jättelite?
- Jaaa, jättelite men i sån häääär stor skala

_____________________________________

Gulle! ♥

Idag har jag varit på överraskningsroadtrip till Sollefteå. Visste ju att "the person" var på plats, så det var ju ingen risk att missa varandra. Det var rätt roligt, jag parkerade bilen, han såg mig inte. Jag gick upp till vindskyddet, satte mig på bänken/bordet framför, han såg mig inte. Jag satt där och tittade på honom medans han fiskade, i kanske... Ptja, femton minuter kanske, innan han vred på huvudet och upptäckte min bil! Roligt att se förvirringen alltså, och sen vände han sig upp och såg mig med, hehe. A+B=C

Det blev en bra dag iaf. Fint väder. Jag spenderade största delen av dagen på en filt i gräset under gassande sol, och senare delen av dagen i skuggen för att undkomma densamma. Och spridda delar av dagen däremellan spendarades då med denna dära fiskaren... :)

Nu känner jag mig... uttorkad, solbränd, men mest glad ändå. Jättelite i stor skala verkar vara ganska bra.. :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0