Okynnes-shopping, får man göra sånt?

Det blev en lugn och slapp dag idag. Jag har strövat omkring på Birsta och... ja men va fan, vi kallar det väl för okynnesshoppat. Det var väl inte så himla mkt jag var TVUNGEN att köpa, förutom mat o så, men tycker väl inte att jag slösade SÅ himla mkt ändå. Men det beror såklart på vem man frågar. Men vad blev det då? Lite presentpapper, nån lite pryl till Evelin, nya sängkläder (lakan, påslakanset, extra örngott), en tvättkorg, underkläder, två krukor, rosor (till mig själv of course!) och sen var det väl mat för resten.

MEN, sen ska väl erkännas att jag nätshoppat lite sen jag kom hem med, två tröjor från Ellos (jag har dåligt med långärmat, jag försvarar mig med det) och sen följde jag även lillasysters exempel och framkallar lite digitala bilder. Till skillnad från henne så stannade jag dock inte vid den kostandsfria framkallningen utan jag passade på att beställa förstorningar av 5-6 bilder med. De ska upp på väggar har jag bestämt. För det ÄR faktiskt roligare med fysiska bilder i fotoalbum eller inramat på väggen än vad det är med digitala bilder.

Hur som helst, det blev inte allt för dyrt tycker jag ändå. Var ändå skafferi-fyllandet som var dyrast, och det kommer man ju inte ifrån.

Och apropå skafferi o sånt så ska jag äta MAT nu. Gott-gotti-gott-gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0