Skum telefon?

Det här var lite konstigt måste jag säga. Idag var första gången som jag använt telefonen tills dess att batteriet faktiskt dog av sig själv, utan att jag stängde av eller hann ladda först. Och jag vet inte om det var därför, men när jag startade upp den senare så hade ett antal bilder från kameraalbumet försvunnit. Alla bilder från efter 18/7, alltså de senaste 4 dagarnas bilder (vilket iofs inte var många, men det var lite från sollefteå, lite från idag, lite från stranden och nåt annat smått o gott), bara hux flux borta. Bara bilder! SMS och sånt från samma period finns kvar, så jag vette fasen vilket spunk-infall den fått. Wellwell... shit happens?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0