Det är gott med paj

Igårkväll trotsade jag den onda nacken och gav mig iväg och lekte färdtjänst åt min syster som skulle storhandla. Det visade sig ju vara ett alldeles utmärkt val eftersom hon efter shoppingen gjorde en hallonpaj åt oss. Vi hade väl nånstans ambitionen att vi skulle dela på pajen, yeah you heard me, vi hade tänkt äta halva var, men vi vart så galet mätt så det blev en bit över. Vad som hände med den biten, det förtäljer dock inte historien. Den hamnade väl säkert i antingen Niklas eller Emmas mage längre fram på kvällen, eller idag.

Evelin, Sully och pajen fick vara med på varsin bild


Pajen var jättegod. Det var allt jag ville säga.

Kommentarer
Postat av: Emma

Den hamnade i min mage.. ganska omgående. Det fick jag ångra sen ;)

2011-06-22 @ 07:45:29
URL: http://conetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0