Födelsedagsfirande!

Kvällen har spenderats med goda vänner hemma hos Joanna, då vi firat hennes födelsedag lite i förskott. På plats var Joanna, Emma, Madde, Ida, Therese, Nellie och jag då. Enormt trevligt, det roligaste var nog att träffa Ida som vi konstaterade att vi nog inte träffat på ungefär 2,5 år. Helt galet vad tiden går fort.

Joanna bjöd iaf på fantastiskt gott fika - jordgubbscheesecake och kladdkakemuffins. Muuuuums! Om magen kan få orgasm så fick den nog det. Enormt gott var det. Nellie fick vara assisterande paketöppnare och presentinspekterare, ett jobb som hon skötte ypperligt. Söt unge alltså!

Jag ääääälskar att slå in presenter! Av mig fick fröken Joanna ett halsband, lite hårprodukter, ett oversized Yatzy och en XL-kortlek. Eftersom hon börjar bli gammal så kan ju tant behöva hjälp med synen, tänkte jag... ;) ♥






Nostalgigenomgång: Vem var det egentligen som bodde vart på den gamla goda tiden, och kan man verkligen förstå vilket hus som menas genom att peka på en osynlig karta på bordet?

En fin-fin kväll med fin-fina vänner, hur mkt bättre kan det bli?

Kommentarer
Postat av: Emma

guuud vad stor nellie har blivit!! =)jag föreställer mig henne lika liten som förra sommaren, haha :D



Ida ser sprickfärdig ut ;)

2011-06-22 @ 15:19:20
URL: http://emmasfotografi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0