Ikväll ska jag äta mat

Inte pannkaka dock, haha!

Nej ikväll blir det troligtvis O'learys med damerna. Varför troligtvis? Jo det gick tydligtvis inte att boka bord, så vi ska gå dit på chans och se om vi får ngt av deras obokningsbara bord. Annars blir det väl till att vi knatar runt på stadens gator i jakt på nåt annat ställe som kan mätta våra magar. Men det blir säkert både bra och trevligt det där.

Frågan är bara vad jag ska göra medans jag väntar. Sjunga lite, kanske? Jag ju har ju som hittat en ny favoritlåt - IGEN! Men den är riktigt jäkla bra faktiskt...

Today I feel like laughing
Seems to be no reason at all
And if the world stops spinning
I'm not afraid to fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0