Jag är inte Hiss- och Diss-typen

Men om jag skulle Hissa och Dissa något just nu så skulle det se ut ungefär så här:

HISS:
+ Den otroligt trevliga sms-konversationen som jag hade för några timmar sedan, som jag dessutom INTE startade! :) Galet hur lite som kan få en att le så stort.... hrmpf.
+ Min uuuuunderbara telefon. Jag är helt galet förtjust i den.
+ Naomi. Barbackaturen i lördags var fantastisk och jag vill göra om det nu på en gång. (Fast det får förstås vänta lite, kan ju inte direkt rida mitt i natten en regning måndag)

DISS:
- Siba-reklamen med "Sibas vd Fabian Bengtsson och snart är det semestertider" osv. Jag KRÄKS snart på reklamen. Usch.
- Min nacke. Jag fick massage i fredags, sen blev jag öm över helgen. Imorse var ömheten borta och jag kände mig nöjd. Men nu på kvällningen så börjar istället "jag-kan-inte-lyfta-armen-ordentligt-värken" komma tillbaka istället. Don't like...
- Mina katters totala dampryck. De har varit helt vansinnigt galna ikväll, det finns inte en garderobsdörr, byrålåda eller skåplucka som fått stå orörd. Då har jag ju ändå "blockerat" vissa garderobsrörrar, men de har nog fasen försökt ändå. Irriterande små as. (Tur för dem att de är söta...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0