Jag följer strömmen!

Både min syster och en annan blogg jag följer har gjort ett inlägg med bilder på, enligt dem, snygga karlar. Många håller jag med om, men inte alla. Och så har jag ju självklart egna favoriter med. Så jag gör ett eget hunk-inlägg!
Ingen inbördes ordning, bara snygging, efter snygging, efter snygging...!



Gerard Butler
Blev en favorit efter filmerna PS I love you och The ugly truth. Crazy sexy!



Heath Ledger
RIP... men han får vara med ändå. Har alltid varit en favorit, i allt från 10 orsaker att hata dig, Bröderna Grimm till En riddares historia. Och dialekten... mumma.



Jeffrey Dean Morgan
Vet inte vart jag såg honom först, om det var nån film eller om det var i Greys Anatomy. I Greys var han dock hjärtsjuke Denny Duquette. Het även som patient i sjukhusrock...



Johnny Depp - Capt. Jack Sparrow
Ja, här får faktiskt rollfiguren vara med. För jag är egentligen inget jättefan av mr Depp, men kan dreggla ihjäl mig över den käre kaptenen. Ögongodis!




Johnny Knoxville
Ännu en Johnny.. Så snygg, så snygg, så snygg! Klockren i Dukes of Hazard. Yummie..



Josh Lucas
Jag har ärligt talat inte sett honom i så många roller, vad jag kan komma på. Däremot ÄLSKAR jag honom i Sweet Home Alabama, GE MIG!



Mark Salling
Also known as Noah Puckerman från Glee. Fantastiskt snygg och kan dessutom sjunga riktigt jävla bra.



Matthew McConaughey
Mannen vars namn jag aldrig kommer lära mig att stava till. Så sinnessjukt fin dock...



Robert Pattinson
Okej, jag ska väl erkänna att lite av fascinationen sitter från Twilight-filmerna, men framförallt från filmen Remember me. Fantastiskt bra film, fantasikt bra skådespelare, och SÅ SNYGG.



Shemar Moore
Mr Hottie, aka Derek Morgan från serien Criminal Minds. Blir knäsvag av hans blick. Mmmmmm....



Sådärja, tio heta män. Den uppmärksamme har säkert lagt märke till att det enbart är skådespelare, men jag kom inte på nån snygg musiker så här på rak arm. Hade ni däremot frågat när jag var 13 år och hade flickrummet tapetserat med affischer på olika killar så hade det säkert varit andra svar :P Men nu är jag minsann inte 13 längre, och flickrummets affisch-klädda väggar har bytts ut mot snabbhämtade bilder från nätet.

Jag har alldeles säkert glömt någon, och vissa (typ Dr House) har jag inte tagit med medvetet, det fick räcka med 10 den här gången. Mmm.. snygga män... Mums. Nu kommer man ju drömma fint när/om man somnar iaf... ;)

Jag måste dock tillägga att det är rätt stor skillnad på vad jag gillar med killarna ovan till vad jag tittar efter på killar irl. Men självklart finns det en hel del "likheter" med, åtminstone när man får trixa till drömkillen i fantasin... ;)

Godnatt...

Kommentarer
Postat av: Maggan

Ja du, du har fyra RIKTIGT snygga män med i listan.

Gerard Butler, Matthew McConaughey,Robert Pattinson och Shemar Moore.

2011-06-21 @ 01:49:02
URL: http://misspepper.bloggplatsen.se
Postat av: Kamilla

Du missade visst en musiker, ja.

http://www.google.se/search?q=martin+stenmarck&oe=utf-8&rls=org.mozilla:sv-SE:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&hl=sv&tab=wi&biw=695&bih=626

2011-06-21 @ 22:22:24
Postat av: Erika

Verkligen sant Kamilla, tänkte inte ens så långt! Han har en självskriven plats på listan, helt klart. Muuums!

2011-06-21 @ 22:41:21
URL: http://aliva.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Pinsamt. ;)

2011-06-23 @ 14:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0