Jag har gjort en pakt med djävulen.

Ja, okej, det är väl kanske liiiite i hårdaste laget att kalla honom djävulen. Han är ju trots allt världens bästa Andreas :) Men imorn ser det ut att bli filmkväll och tacos, och det i utbyte mot att han har fått ett fritt knåpa-tillstånd. Ganska säker på att jag kommer ångra mig kring knåpet, men jag är så jäkla sugen på filmkväll med tacos så det får fan vara värt det.

Idag har varit en bra dag iaf. Gav mig iväg till Kungsnäs där nånstans mitt i dan för att kolla på lite hopptävlingar och leka lite med herrns kamera, så det kommer lite bilder senare. Inge übersuveräna bilder, men dugliga. Man måste ju experimentera lite iaf.

När solen blev för varm och 1,45-klassen var slut så gav jag mig iväg ut till timrå och sammanstrålade med den gode herrn en stund. Svalkade av mig inne på ena lagret medans han lossade och sen var jag sällskap i traktorn. Terapi-åkte lite. Det gick bra, men det var ju inte konstigt att tankarna fanns på Helena under tiden. Fick världens varmaste (inte temperaturmässigt alltså, även om det var ruggigt varmt på det sättet med) kram av finastevän, ovärderligt...

Aaaaanyway...

Ska faktiskt ta en liten siesta nu, värmen tar knäcken på mig. Tänkte försöka ta mig till stallet lite senare ikväll när den värsta hettan lagt sig. Saknar Naomi... finhästen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0