Men det där var ju inte bra...

Jag skulle ju ha ridit idag... Nu är ju klockan alldeles för mycket. Korkat att somna... Jag har ju varit hundvakt idag, och när jag var klar där för dagen så åkte jag direkt till Lögdösjön, tog ett dopp och låg och torkade i solen. Galet skönt, men det var väl ungefär här som mina planer ändrades. Jag hade egentligen planerat att åka till stallet direkt efter badet, men jag vart så trött och hungrig när jag var på stranden så jag tänkte what the hell, jag åker hem och äter, och åker tillbaka när det är lite svalare (28 grader i skuggan klockan 19 kändes fortfarande lite väl varmt).

Problemet var bara att när jag hade ätit så la jag mig i sängen för att vila lite, smälta maten o sånt ni vet. Men jag somnade. Verkligen genomtänkt, Erika, verkligen. Ja, nej, så jag vaknade väl för inte så längesen, och som sagt, nu känns det lite sent att åka... Men ah... Imorn är sista ridpasset innan hästrallyt, på fredag åker de neråt.

Hur som helst, klantigt att sova bort kvällen...

Men förutom det så har dagen varit bra. Pratade med finevän imorse, och vid lunchtid så åkte jag bort till Eva för att vara hundvakt. Vovvarna verkade inte allt för förfärade över att behöva spendera tid med mig, dessutom sov de nästan hela tiden de var där. Vi hann dock med lite bus med, som sig bör när man är hundvakt.. ;) Världens goaste vovvar är det iaf... ♥


Hyfsat biffiga hunden eller som tar upp hela dubbelsängen... =) Gos-Chantos! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0