Är det mina svaga händer?

Eller är det min rädsla för kalla lådor? Det kan även vara ett fall av nagel-brytar-fobi. Eller så är jag helt enkelt inte så sugen som jag tror. Det kan ju även ha att göra med att is + plast blir halt, och alltså inte alls har någonting med styrka att göra. Eller så låtsas jag bara, för att ni ska tycka synd om mig.

Ja alltså, jag har matlådor i frysen. Makaronipudding. Jag är dö-sugen och jättehungrig osv, men jag kan inte öppna dem. Så om vi börjar om nu, så verkar allt så mycket mer logiskt.

Är det mina svaga händer? Eller är det min rädsla för kalla lådor? Det kan även vara ett fall av nagel-brytar-fobi. Eller så är jag helt enkelt inte så sugen som jag tror. Det kan ju även ha att göra med att is + plast blir halt, och alltså inte alls har någonting med styrka att göra. Eller så låtsas jag bara, för att ni ska tycka synd om mig.

Far, jag kan inte få upp min matlåda, didelidi, alla sätt jag prövat har vart fel, bom bom bom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0