Det här kommer jag få ångra


Klockan är sen kväll. Fredagkväll, men det kvittar. Det är mörkt ute, och jag är ensam hemma. Med två katter.

Jag tänkte så här: Jag kan ju kolla på film. Det är ju trevligt. Jag tänkte, jag kan ju kolla på "Pet sematary", den är ju rätt "snäll" för att vara en skräckfilm. Det var dock flera år sedan jag såg den senast, och allt jag kommer ihåg är väl slutet. Den är ju rätt orealistisk i slutet, så därför tänkte jag att det ska nog gå bra.

Fast under förtexterna så spelades det musik. Typisk skräckfilmsmusik. Och i det ögonblicket kände jag väldigt tydligt, att det här kommer jag få ångra. Men jag ska kolla på den ändå. Det är ju trots allt en klassiker...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0