Idag lever vi ohälsosamt.

Och med "vi" så menar jag "jag". Vi (?) ska till norrlands långsammaste och mest oorganiserade snabbmatsrestaurang. Den som vet förstår vad jag menar...

Sitter för närvarande och väntar på bättre tider. Och med bättre tider så menar jag när Andreas och min syster kommer hit för att hämta mig, och vi ska sedan göra sällskap ut och äta lite mat. Sån där ohälsosam mat. Så, då borde jag ju rent teknisk kunna mena att vi faktiskt ÄR vi, eftersom jag inte är ensam.

Den som noterar saker kanske undrar varför Emma och Andreas är i sällskap med varandra, och det kan ni ju få fortsätta undra! Haha nää jag ska inte vara elak... Emma jobbar och slutar i princip samtidigt som Andreas ändå skulle åka ner hit, så jag lekte matchmaker och fixade så emma kan få lifta. Är jag inte en bra syster så säg!

(Apropå bra syster så ska jag ta en titt på det där spamfiltret nu Emma, bara för din skull!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0