Inte riktigt landat än...

Lite över ett dygn har gått sedan beskedet om uppsägning kom. Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag tycker om det hela. Självklart pissigt att bli uppsagt, så klart, men samtidigt... Äh jag ska inte säga så mycket. Däremot ska jag skicka en arbetansökan till Com Hem. De söker ju folk, och vem är bättre kvalificerad än mig? ;) Haha!

Men apropå ansökan så går det inte så vidare värst bra med den där fantastiska ansökningen som jag skulle skriva till "drömjobbet". Jag har kommit två meningar framåt sen igårkväll, och det är inte ens två bra meningar. Suck.

Sen tror jag att jag håller på att få en finne med. På hakan. Det gör ont där...

Kommentarer
Postat av: Mor

Kom ihåg att du har en morsa som är fena på ansökningar - vi har ju gjort'et förr:)

2011-03-10 @ 08:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0