Jag är jättetrött

Svårt att säga riktigt varför, jag har faktiskt sovit rätt bra idag. Och ja, det är bättre att säga idag än inatt med tanke på att sista gången jag kollade på klockan var kl 7 imorse. Vaknade gjorde jag strax efter kl 13, så det blev ju faktiskt ett par fina timmars sömn. Det hör ju inte till det vanliga.

Men som sagt, nu är jag verkligen i halvkoma. Iofs så brukar jag ju bli rätt trött när jag varit på vårdcentralen, det blir ju en slags urladdning. Och så kan vi lägga till lite smula nervositet, en dos besvikelse och en skopa förväntan till receptet, och då kanske det inte är lika konstigt att man är trött.

Nåja.

Emma har iaf humor!
"90-talet ringde"... haha!
De ville nog ha tillbaka sin hemsida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0