Jag har inget liv

Ett extremt tydligt tecken på att man inte har ett liv är att man ser samma program 2-3 gånger på samma dygn. Jag pratar förstås om Big Brother. Det är huvudsändningen kl 22, det är reprisen kring midnatt (01 eller nåt sånt) och det är samma repris igen kl 17:30. Okej, det är inte så att jag sitter och råstirrar, förutom huvudprogrammet så är det väl mest så att det står på i bakgrunden. Men det är ändå ett faktum att det är det programmet som ÄR min bakgrundsunderhållning.

Jag är inte stolt. (Men jag är rätt så road)



Och när vi ändå snackar om att inte ha nåt liv så kör jag en sån där lista. Fair warning till lilla mamma och alla känsliga dock. Nåt jättefarligt är det inte, men alla vill inte veta allt :P


Har du...

Snattat/stulit i en butik som liten?
Nej

Snattat/stulit i en butik som tonåring?
Nepp

Ljugit för dina föräldrar?
Hehe det har nog alla åtminstone någon gång... (sorry mamma!)

Ljugit för en kompis?

Skulle tro det, ja

Ljugit för en partner?
Jadå... Man får dra en vit lögn nån gång.

Ljugit för en partner om antal sexpartners?
Haha ja

Tagit en oskuld?
Nej

Fejkat en orgasm?
Nix

Låtsats sova för att slippa ha sex?
HAHAHAH .. eh... japp.

Haft sex med nån du inte visste namnet på?

Okej, det är sånna här gånger jag önskade att mamma inte läser min blogg. Men, ja.

Haft sex med någon som hade tjej?
Jao, not my finest moment.

Slagit någon (inte när du var barn)?
Nej (Vet dock någon som jag JÄVLIGT gärna skulle slå.. haha)

Spottat någon i ansiktet?
Nej

Hällt en drink över någon?
Nej

Skrikit hora till någon?
Nej

Tagit någon drog?
Nej

Missbrukat läkemedel?
Nej

Gått mot röd gubbe?
Haha men ja

Kört bil berusad?
Absolut inte!

Kört bil alldeles för fort?
Beror väl på hur man definerar "alldeles för fort".

Hur fort :) ?
Har nog aldrig varit mer än 30 över tillåtet.. Och ja, jag vet att det fortfarande är 30 för mycket!

Jobbat svart?
Ja

Gjort en polisanmälan?
Ja

Blivit polisanmäld?
Nej. Eller jag tror inte det iaf!

Ringt 112?
Japp

Skadat dig när du varit berusad?
Haha nja... beror på om man ska räkna "klösmärkena" (som visade sig vara rivsår efter att ha ramlat in i en buske) från en gatufestkväll för många år sedan :)

Skadat någon annan när du varit berusad?
Nej

Dödat ett djur?
Ja herregud den stackars anden (?) som jag råkade köra på på väg till skolan i jönköping.. Jag grinade när jag kom till skolan och alla småskrattade för att jag vart så upprörd över en liten and. Men jag kände ju guppet när jag körde över den! DUMMA AND INTE LIGGA MITT PÅ VÄGEN O SOVA NÄR DET ÄR MÖRKT UTE!!

Varit full på jobbet?
Nej

Sjukanmält dig från jobbet för att du har varit bakis?
Nej

Ljugit när du besvarat dom här frågorna?
Inte ljugit en enda gång!

Kommentarer
Postat av: Therese

Missa du reprisen kl. 7.00?

2011-03-02 @ 18:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0