Jag överraskar mig själv

Hur i hela friden kan en lägenhet innehållande två katter och en människa bli sååå jäkla stökig så snabbt? Jag fattar det inte. Jag får fan panik. Eller okej, jag ser en gemensam nämnare på den här lägenheten och mina tidigare: det bor två katter och en människa (jag) i dem.

Det är bara att erkänna, jag är skitdålig på att hålla nån vidare värst ordning hemma. Har alltid varit, kommer säkert alltid att vara. Men nu är det alltså dags att göra ett ryck igen...

Och då kommer man till det farliga läget: Dags att välja städmusik... Det är ungefär här hela proojektet brukar falla isär. Typ där, eller "jag ska bara blogga först"... :P

Kommentarer
Postat av: Emelie Larsson

Gör en städlista i spotify så vet du alltid vad du ska lyssna på :D

2011-03-24 @ 14:29:52
Postat av: Joanna

Jag tycker det blir dammigt fort även utan två katter ;)

2011-03-24 @ 14:59:04
Postat av: Emma

den här årstiden ser man ju allt damm direkt också :P Men ska man hålla någon form av ordning ska man göra det på toaletten och i köket. Resten gör inte lika mycket om man har dammigt eller stökigt. Men WC ska vara fräscht tycker jag.

2011-03-24 @ 15:26:08
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0