Jag ska bara...

Tänkte bara säga att jag har en het nagel! Och då menar jag inte att den är het som i snygg, jag menar inte ens att den är ruggigt ful, alltså att het-heten (hahah!) är ironisk. Jag menar att den är varm.

Vi hade en liten incident tidigare idag när en viss karl gjorde en hastig rörelse som i kombination med ett stycke täcke gjorde att nageln på mitt ringfinger ställde sig i 90 graders vinkel. FY FAN I HELA HELVETE VAD DET GÖR ONT! Den som någon gång påstår att det är mesigt att bryta en nagel... Den kommer få en stor fet smäll.

Nåja, det blödde lite under nageln, så nu ser det ut som att den är "skitig". Bara det är ju jätteäckligt men nu är den varm med. Det är ju inte så konstigt, men det är en lustig känsla.

Så, jag har en het nagel. Den du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0