Nomineringsdags i Big Brother

Tre deltagare som är immuna, Roza, Gurkan och Hunk-Patrik. Gurkan tycker jag bättre om nu än förr, så det gör inget, och hunken kan man ju kolla på både med och utan kläder. Roza, däremot, hon kan få lämna nu om det skulle vara så.

Men så blir det ju inte.

Om jag var där inne då, vem skulle jag nominera?
2 poäng... går till... "Nicky Stockholm". Jag stör mig på lillpojken som ska snacka engelska hela tiden, och som rappar så pinsamt dåligt att jag stänger av ljudet på tv:n. Ugh!
1 poäng går till ... Tutt-Lisa. Sanna. Bortskämda skrälle som bryter ihop av att löshåret är trassligt. Okej, det var lite underhållande, men bara lite. Så hon får gå.
0,5 poäng går till... Okej, det finns ingen som får 0,5 poäng på riktigt, men det här är ju Erikas nominering, så då är reglerna lite annorlunda. Så, 0,5 poäng till Annie. Hon är bara så menlös. Jag vet inte, tråkig. Eller ja, hon har varit hittills. Ikväll var hon liiiite rolig när hon berättade om exet som tände på att torka henne när hon varit på dass.

Om det var möjligt att nominera Roza så skulle hon få 20 poäng. Just sayin'.

Men vem ska vinna då? Väldigt svårt att säga, det har ju bara gått 20 dagar än så länge. De har ju 80 dagar kvar. Men jag har ändå tre favoriter:
1. Självskriven: Norrlänningen från Umeå, Simon! Of course! Störtskön kille.
2. En hyfsat anonym tjej, men ändå en som jag bara gillar. Sara, från Malmö. Skön stil.
3. En av de två som jag verkligen AVSKYDDE i början. Nämligen göteborgaren Peter. Nu gillar jag honom bara mer och mer.

Sådär, dagens Big Brother-besatthet nedskriven. På söndag är det dags för live-sändning , och då ska jag och syrran fortsätta vår söndagstradition. Får väl se hur länge vi kommer kunna ha den, men ett tag till framöver iaf :)

----- Emma sluta läs här! -----

Vilka blev nominerade på riktigt ikväll då?
Jo, Katerina, Sanna och Nicky. Och då säger jag, ut med pojken. Sanna lär ändå lämna förr eller senare, eftersom håret inte beter sig som hon vill. (Buhu). Och om Nicky går, så kanske Roza blir ännu mer knasig och då borde hon oxå försvinna. Erika-logik när den är som bäst.

Kommentarer
Postat av: Emma

En bekant bor granne med Simon... Han är tydligen helt störd och en riktigt jobbig granne :P

2011-03-12 @ 10:05:21
URL: http://emmasform.blogspot.com
Postat av: Kamilla

Alltså. När de säger "Vem vill du rösta kvar?" och man vill rösta ut alla tre nominerade i stället för rösta kvar någon... Då vet man att det är störigt folk i BB.

2011-03-13 @ 18:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0