Nu har jag sökt jobb på Com Hem

Det var väl ett intressant "turn of events"? De söker ju säljande personal till teknisk support, och det borde väl jag vara awesom på, en fantastisk kandidat, eftersom det är precis vad jag jobbat med de senaste 1,5 året (ungefär). Man kan ju tycka, att utav alla som kommer söka det där jobbet, så borde ju jag vara den mest rutinerade sökanden. Och eftersom jag fick gå på grund av arbetsbrist, så kan de ju inte hävda att jag inte var tillräckligt bra? Eller?

Nåja, ska bli intressant att se om de ens besvarar min ansökan på något vis, eller om jag får ett standardsvar med många sökande till få platser och tack för visat intresse. Det är väl ungefär det som jag tror kommer hända.

Vem får rätt?

Kommentarer
Postat av: Joanna

haha så himla rätt! =D Kanske du får fast anställning på samma gång också

2011-03-10 @ 16:36:54
Postat av: Erika

One can only hope :D

2011-03-11 @ 17:31:22
URL: http://aliva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0