Och där dök visst drömjobbet upp...

Satt och tråksurfade och med tanke på ett tidigare inlägg så kom jag på att jag kunde ju kolla om det finns nåt intressant på arbetsförmedlingens sida. Det kan man man ju lätt säga att det fanns... Jag tror jag hittade drömjobbet (eller åtminstone bra mycket i närheten).

Vad är då problemet? Jo, det ligger dels inte i närheten av där jag bor (okej, allt är relativt), nämligen Sollefteå och för det andra så är det bara på deltid. JÄVLA SKIT säger man då. För inte nog med jag tror att det skulle vara ett sjukt roligt och intressant jobb: jag tror att jag skulle kunna vara riktigt jäkla bra på det. Hur ofta säger man det?

Vad är det för jobb då? Jo detta: (Erkänn att det står ERIKAS JOBB skrivet över hela annonsen?)


Kommentarer
Postat av: Magnus

Fan va gött, Erika. Men det är inte värt att ta en titt med comhem o se om du kan köra DÄR på deltid också då? Inte superstor risk att dom går med på det iofs, men man kanske kunde kolla lite försiktigt. Och sen med tiden kanske rid-prylen växer sig större och kan bli mer än deltid?



Ibland är det ju inte värt att sitta o knega på ett ställe bara för att det anses vara det vettiga. Livet är kort, och man ska väl NÅN gång ta ett steg närmare det man egentligen vill, tänker jag. Lättare sagt än gjort, men undersök saken vettja!



Själv försöker jag hitta nåt överhuvudtaget här... Går inte helt kasst, men heller inga tydliga resultat som säger YES.

2011-03-08 @ 09:26:16
URL: http://www.lavaengine.net
Postat av: Mor

Klockrent Erika, som gjort för dig!! Go for it<3

2011-03-08 @ 13:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0