Svenska-lektion och BH-brist

Klockan är mitt i natten och jag sitter här nu, BH-lös, och skriver arbetsansökan. Jag upptäckte nämligen ganska nyss att min sista hela BH inte alls var så hel som jag trodde, bygeln har gått av.. Undra på att den varit obekväm senaste tiden. Suck, jag som HATAR att köpa bh-ar.

Det går framåt med mitt personliga brev i alla fall, för den som håller räkningen. Har fått fin assistans både från mamma, Emma och Andreas, så nu börjar det faktiskt likna något. Tur det, eftersom informationsträffen är på onsdag. Ärligt talat är jag skitnervös, jag VILL verkligen ha det där jobbet. Det vore perfekt för mig. Men jag börjar inse att det nog är mer än dröm än realistiskt att jag faktiskt kommer få det, men det hindrar mig inte från att försöka.

Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0