Tacos är inte singelmat.

Jag kommer inte ens ihåg när jag åt tacos senast. Det var iaf på Biteline med någon eller några av tjejerna, om jag inte minns helt fel. För det är faktiskt så här, att tacos inte är singelmat. Det är ingenting man gör åt bara sig själv. Eller okej, det är ingenting JAG gör åt bara mig själv. Även om det egentligen borde vara samma sak. Men tacos känns som social mat, det lockar ju inte att duka fram allt åt bara sig själv.

Och vad är då min poäng med det här inlägget?

JAG VILL HA TACOS!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag tycker samma sak. Orka göra tacos ensam, det är för mkt jobb...

Får fara på Bite Line någon gång o äta tacos igen snart! <3

2011-03-04 @ 18:27:32
URL: http://annsofiesverden.blogg.no
Postat av: Joanna

Bjud in vakten på tacos då

2011-03-04 @ 19:07:41
Postat av: Emma

Mmm Biteline!!! Måste dit nästa gång jag är nere :)

2011-03-04 @ 20:42:52
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0