Äsch, sova kanske?

Har haft jordens roligaste msn-diskussion med Ninnie nu ikväll om våra framtida websända bröllop med våra web-fästmän. (Alltså, fästman fast i plural, fattar ni eller?) Aja, det blir lätt sånna totalt seriösa diskussioner när man är lite övertrött. Jag antar att felet ligger där iaf, men det kan ju även ligga i att vi helt enkelt inte är helt normala någon av oss. Någon annan får avgöra.

Jag sitter annars och drömmer om mobiltelefoner. Drömma kan man ju få göra, tycker ni inte? Dröm, dröm, dröm. Jag ska nog ta o försöka sova lite annars, finns ju inte så mkt annat att göra här mitt i natten. Ska bara surfa liiiiiite till först...

Men godnatt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0