Borta bra men hemma bäst

Home at last! Resan har gått bra och jag är klart nöjd med mitt besök i smålands mörka, regniga skogar... ;) Nej, skämt åsido, jag har haft ett par bra dagar i Jönköping och är mer än nöjd.

Sammanstrålade med finevän på Schenker för knappa timmen sedan och vi gjorde sedan sällskap hit hem en stund. Jag fick en kram, vi pratade lite, och ingen dag kan börja speciellt mkt bättre. Nu ska jag gömma Ullareds-påsen för katterna så att inte alla grejer blir fulla med katthår redan första timmen och sedan ska jag gå och lägga mig en stund. Ska upp ca kl 10, för kl 11 ska jag infinna mig hos den nya psykologen. Jag är helt galet nervös, ifall någon mot förmodan skulle tro motsatsen.

Senare idag kommer (troligtvis) bilder från vistelsen samt på mina Ullaredsfynd! Guuuuud så spännande! (Not).

Erika ♥ Norrland = Sant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0