Det blir mkt fotograferande nu

Jag hoppas ni står ut med att det är en hel del bilder? Men idag slipper ni hästbilder, för idag blir det människobilder! Det är ju min syster och lilla Evelin som varit "objekt" idag.

Är hon inte ungefär det finaste som skådats?

Ja, alltså, Evelin är ju söt hon med. ;)








Är man ego om man säger att man tycker att man tagit rätt fina bilder? Jag tycker faktiskt att de blev rätt bra. Så därför vill jag tacka finaste Andreas för lånet av kameran (även om jag inte lånat klart den än), för utan kameran så hade det inte blivit några fina bilder.

Tack! ♥

Kommentarer
Postat av: Mor

Jättefint, du är händig med kameran!

2011-05-20 @ 22:41:33
Postat av: Erika

Hehe tack, fast det är ju bara att sikta och klicka med den kameran, så blir det bra automatiskt =)

Men tack ändå ;)

2011-05-20 @ 23:03:01
URL: http://aliva.blogg.se/
Postat av: Emma

Fina bilder! gillade speciellt den sista bilden :D vad har du lånat för kamera? :)

2011-05-21 @ 08:58:23
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0