Egentligen borde jag sova

... men det brukar jag ju säga för det mesta. Imorn ska jag till Umeå, i alla fall! För den som för anteckningar, tänkte jag.

Pappas sambo har köpt sig en bil där uppe, så jag och pappa ska samåka upp och sedan ta varsin bil ner.  Inte mig emot, jag tycker ju om att köra bil. Och får man då dessutom köra pappas lilla finbilen så kan man ju inte klaga. Och ännu en fördel - jag ska passa på att stanna kvar nån timme extra och ta en fikabit eller nåt med fina vännen Emma. Hur som helst har jag bränt ut två skivor med underhållning, en musikskiva med typ 18 låtar och en skiva med ett avsnitt av P3 Dokumentär.. Yeah, you got it, stereon i pappas bil kan inte läsa mp3-filer... Made that mistake när jag skulle åka ner till Falum med gamla audi-däcken. Drygt, men det får väl gå an.


Dagen har annars varit helt okej måste jag säga. Besöket dök upp, maten gick att äta, massagen var skön och välbehövlig, Naomi skötte sig fint i ridningen (inte hennes fel att sadeln gled lite dumt), kollade på när Joanna red lektion på Kungsnäs och har pratat lite med go-Andreas med.

Nu ska jag styra kosan mot sängen. Är inte direkt trött faktiskt, men med tanke på att det blir en hel del bilåkning och -körning imorn så kan det ju vara bra att kroppen får vila lite iaf, även om jag kanske inte direkt sover. Dessutom är det en katt som envisas med att sätta sig på tangentbordet, och det är lite svårt att få nån ordning på skriverierna då. Lika bra att göra dårarna till lags och lämna nätet för den här gången.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0