I give you the finger...


Okej, det går skitdåligt att ta närbilder med mobilkameran, och någon annan kamera har jag inte. Tanken var att jag skulle visa det gröna på mitt högra ringfinger. Det syns knappt på den här bilden, men man kan ana det lite.

Hur som helst så gör det ONT! Fingret är lite svullet, lite rött på just den sidan där det gröna sitter, och fingertoppen är alldeles varm. Och så gör det ont, om ni hade missat det. Jag har fått två teorier hittills:

1. Blåmärke. För ganska längesedan (allt är relativt) så bröt jag just den här nageln, mitt på fingret, och ont så inåt helvete gjorde det. Men fick inga sviter av det direkt. Så det är teori ett, att det är ett sent blåmärke. Lösning: Avvakta

2. Var. Äckel-päcke med andra ord. Att det är nån slags infektion. Lösning: Sticka hål på skiten och/eller sätta ett omslag med koksaltlösning för att dra ut eländet. AAAAAJ.

Slutsats: Jag hoppas på ett blåmärke och avvaktar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0