Jag har shoppat!

I lördags när jag inte hade ngt bättre för mig så bestämde jag mig för att nätshoppa lite. Med mammas godkännande, såklart... ;) Köpte iaf 2 bh:ar och en klänning. Idag kom grejerna! Är riktigt nöjd med klänningen och den ena bh:n, men den andra måste jag undersöka om man får skicka tillbaka. Vet lixom inte hur det är med underkläder.

Det var väl iofs önsketänkande att man skulle kunna lyckas med att köpa bh i en webshop, men det var ju värt att testa iaf. Den andra kan man ju beställa fler av istället, nu när man vet att den passar. Och var billig dessutom, 129 kronor. Även klänningen kostar 129 kronor, så jag tycker inte att jag syndade allt för mkt. (Skulle dock lätt kunna tänka mig att köpa fler likadana klänningar i andra färger, gillar!)


Kommentarer
Postat av: Mor

Fiiint!

2011-05-19 @ 07:29:21
Postat av: Emelie Larsson

Jättefin var den! :)

2011-05-19 @ 09:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0