Lättroad eller inte road alls

Har inte gjort nåt vettigt alls på hela dan. Faktiskt. Det vart en sån dag. Har inte känt mig motiverad att göra nåt alls. Eller ja, jag har pratat en del i telefon. Och så har jag grejat med webkameran med. Det vart en bild, tro det eller ej. Den får la duga.



Lite lazy-eye, men det får man väl bjuda på.

Annars då? Kramsjuk... riktigt rejält dessutom... Sen är jag fortfarande sugen på att åka ner till Jönköping ett par dagar med. Har fått en inbjudan att mellanlanda ett par timmar/nån dag i Skövde med och sen få skjuts resterande mil, så vem vet... Ah jag vet inte, det är väl mer troligt att jag åker direkt till Jkpg skulle jag tro, men det är ju alltid trevligt med alterantiv. Längesen vi sågs dessutom... Men prio 1 är ändå Jönköping.

Och en kram. Jag vill ha en kram... Gissa från vem? Haha...

Nu blir det mer OTH.. snart klar med säsong 5... Har jag nämnt att jag inte har nåt liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0