Man kan ju hålla sig för skratt

Jag sov verkligen sjukt dåligt inatt. Det kändes annorlunda än vad det brukar, normalt sett så vaknar jag bara för vaknandets skull, ingen speciell anledning eller känsla eller något som gör att man kan förklara "vakenheten", men inatt var det bara total... jag vet inte hur jag ska beskriva det, ungefär som stress - rädsla nästan. Inte riktigt panik, eller ångest, bara.. rädsla. Oro. Jag vet inte för vad eller om jag kanske drömde något, men det var otroligt obehagligt.

Jag somnade en sväng vid 11-tiden i förmiddags. Sov i ungefär 1,5 timme, sedan började grannarna borra. Förstår inte hur mkt det kan finnas att borra i... Otroligt störande. Låg iaf och smsade en stund och åkte sedan iväg för lite umgänge. Surrade lite och hade allmänt trevligt, sen vände jag hemåt igen

När jag kom hem så hade jag fått brev från FK. Tänkte att det kanske var nåt besked om utbetalning eller så eftersom det snart är ny månad, så jag öppnade. Holy hell alltså, jäkla knölskallar. Eftersom jag provade att gå tillbaka och jobbade där min sista vecka på jobbet, så måste jag gör en ny ansökan eftersom det blir en ny period. Och eftersom det var brytdatum där för när min uppsägning trädde i kraft så måste även det tidigare göras om till viss del, och då måste jag troligtvis betala tillbaka en del av det som jag redan fått utbetalat. Förbaskade idioter. Det här känns ju skitbra, lagom till att räkningarna ska betalas och allt... trodde ju att jag kanske skulle få en liten utbetalning lagom till nu, men istället blev det som en extra räkning.

Gud vad livet är roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0