Nu ska vi strukturera upp detta...

Om jag ska få lunchbesök imorn, så kan det vara bra att ha något att bjuda på. Sitter och försöker klura ut något enkelt, billigt och gott som man kan bjuda en hårt arbetande karl på. Känns som ett schysst byte, lite mat mot lite massage. Och en annan fördel är ju att jag får matlåda. Till den dagen då jag är hungrig, lixom.

Idag var för övrigt lite av en märkvärdig dag, för det var nog första gången någonsin som min fina lilla mor åt mer än mig. Fast jag tror att aptiten har börjat komma tillbaka lite, för just nu är jag lite småsugen på nåt ätbart. Jag har gjort ett ägg. Ska äta det nu. Sen ska jag åka på ICA och se vad inspirationen ger för mat imorn

(Fast känner jag situationen rätt så kommer det komma ngt emellan. Men men, skulle så bli fallet så har jag åtminstone mat till mig själv, och det är ju bra det med).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0