Skapligt taggad!

Ser verkligen fram emot Ullared imorn alltså. TACK underbara Ninnie och Cinna för att jag får följa med! ♥ 

 

Jag vet att Gekås är mångas värsta mardröm, men jag ser ändå fram emot det. Även om det är packat med folk så är det lite småtrevligt att traska omkring där och hoppas på att hitta "årets fynd".

Emma frågade för en stund sedan om jag hade skrivit ngn shoppinglista eller liknande, det har jag inte gjort. Jag har inga speciella planer för vad som ska inhandlas, om något. Men det är klart, vissa saker ska man ju kasta ett extra öga på...

♣ BH
♣ Handväska
♣ Mysbyxor
♣ Vanliga byxor
♣ Mobiltelefon (Netonnet's lagershop ligger ju precis bredvid)

Annars vet jag inte. Man lär ju kolla på hästgrejer av bara farten, även om jag inte direkt har ngn häst att handla åt nu. Känns ju som fel att köpa ngt till Naomi när hon ändå snart ska säljas... :(

Men nu var det ju inte det som detta handlar om. Utan Ullared. Yaaay! Egentligen borde jag ju sova redan, för vi ger oss av klockan 8.

Åhh jag är så sjukt taggad! Jag vill åka nuuuu!
(Men jag är inte trött så jag kan inte sova än, så istället roar jag mig med att kolla på veckans missade avsnitt av Big Brother)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0