Snart, snart, snart!

Frukosten är intagen (alltså, bara en sån sak! Jag som annars mer eller mindre aldrig äter frukost) och jag känner mig redo för Ullared. Tänker faktiskt inte ens ta med mig handväskan, för allt jag behöver är mobiltelefonen och eventuellt körkort och betalkort. Vad annars kan man tänkas behöva? Jag kan inte tänka mig ngt annat nödvändigt faktiskt, så jag känner mig nöjd så. Ju mindre man har med sig, desto mindre kan bli stulet.

Annars har jag drömt en massa konstiga drömmar inatt. Ja, när jag väl sov vill säga. Antar att min hjärna var alldeles för inställd på Ullared för att jag skulle kunna slappna av ordentligt, men vad gör väl det en dag som denna. Jag ska ta mig till, och igenom, Ullared med energi som aldrig skådats av en sån som inte sover.

Ja, för övrigt så verkar det ju som en fin-fin grej att det fina vädret kom till jönköping samma dag som jag åker till Ullared. Men det skiter jag faktiskt i, jag ska till Ullared. Time to get ready!

Let's burn som cash!
(Nåja, i rimliga mängder förstås)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0