Trött och nöjd!

Japp, då var Ullared avklarat för den här gången! Och ännu en dag i "Jönköping" som slutar med ont i fötterna... hahaha herregud så mkt jag har gått de här dagarna.

Notan för dagen slutade på 1050 kronor om jag inte minns helt fel, och för det fick jag följande:

(Springer iväg och hämtar kvittot)

Till Erika:
♣ Blommig klänning med smock (169kr, och dagens dyraste vara...! haha)
♣ Vita mysbyxor (49kr)
♣ Beige tunika (159kr)
♣ Svart sport-BH (60kr)
♣ Mörkgrått linne med tryck (40kr)
♣ Svart linne med tryck (40kr)
♣ Blå klänning med smock (90kr)
♣ Vit BH (60kr)
♣ Svart BH (60kr)
♣ Pincett (5kr)
♣ Två burkar cola (2x5kr)

Till katterna:
♣ Fem 3-pack med kattgodis (5x6kr)

Till häst:
♣ Hästschampo (20kr)
♣ Balsamspray (man- och svans-spray) (50kr)

Till hemlig mottagare:
♣ En sån
♣ En till sån fast en annan
♣ Ännu en sån fast lite annorlunda
♣ En annan sak


Såååå, tycker ni inte att jag fick med mig rätt mkt grejer hem för mina 1043 kronor?! Själv känner jag mig skitnöjd faktiskt. Men jag vill ändå göra en till repa neröver inom en inte allt för avlägsen framtid, måste ju introducera Ullared för Emma, och kanske Joanna har lust att följa med oxå? (Eller någon annan frivillig?) Hade ju varit skoj tycker jag!

Wellwell, nu ska jag ta och packa upp mina fynd och känna mig nöjd, sen är det väl bara att sitta uppe och vänta på att kvällens avsnitt av Big Brother Live kommer upp på webben så man får se vilka TVÅ som får lämna. Ack så spännande. Jag har röstat. Sådetså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0