Bloglovin är ju en bra grej

Jag följer ungefär 20 bloggar via bloglovin. Skitsmart grej det där, jag får uppdateringar när folk uppdaterar sina bloggar utan att jag behöva sitta och klicka runt på allihopa för att se om det hänt nåt.

De senaste dagarna har jag dock skrivit betydligt mkt mer än jag läst. Jag har faktiskt bara läst ett fåtal, väl valda, inlägg. Detta innebär att jag i skrivande stund har 356 olästa blogginlägg. Jag skulle vilja påstå att det är ganska många. Och jag skulle vilja påstå att det kommer ta en stund att läsa igenom dem. Men då har jag ju det jag gör om inte annat, fram tills dess att vi ska hälsa på pappa sen.

Aaaanyway.
Om någon vill förenkla följandet av min blogg så kan ni klicka på knappen här nedan. Eller den som är likadan här på vänstersidan. Det är sak samma kan man säga.

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0