Dagen när telefonen blev en ... telefon.

Det är lite fascinerande vilket vanedjur man är. Jag upplever inte själv att jag använder internet via mobilen speciellt mkt, eller okej, inte extremt mycket (hehe) men idag fick man väl en liten knäpp på näsan. Av någon anledning så har mobilens internet varit helt fucked up idag. Jag har fått aviseringar från tex FB-appen och WF, men det har inte gått att varesig spela, öppna websidor eller använda appar som baseras på internet. Och nu har jag ändå bara varit hemma idag, sånär som på en liten sväng till Birsta imorse, jag har alltså haft fullt fungerande internet genom datorn.

Riktigt knepigt. Helt plötsligt var inte telefonen en minidator längre, utan en.... telefon. How shitty is that, liksom. Vad ska jag med en telefon till? Nu har den dock återuppstått, eller ja, telefoninternet-et alltså, så nu kan jag spela och leka med telefonen, förlåt, jag menade minidatorn, bäst jag vill igen! Puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0